Ken je dat? Je wil de deur uitgaan voor een sollicitatie, een belangrijke afspraak, de eerste keer kennis maken met je schoonouders. Je hebt extra je outfit pas aangetrokken een paar minuten voor je de deur uit moet. Als je nog even een snelle check up doet in de spiegel, zie je dat er haar van je huisdier op je outfit zit. Hoe dan? Je bent extra niet in de buurt van je huisdier geweest om juist dit te vermijden. Wat nu?!

Vaak zie ik mensen met een kleefroller (je weet wel, waar je telkens het oude blaadje van af haalt en een nieuw blaadje verschijnt) in de weer. Meestal tevergeefs. Toen ik de Rollcare Pet kledingroller mocht ontvangen, was ik erg nieuwsgierig. Een herbruikbare kleefroller? Zou dit DE oplossing kunnen zijn? Laten we het aan een grondige test onderwerpen!

2015-01-15 13.17.42

Een funky groene roller, simpel verpakt. Geen onnodige verpakking enzovoorts, precies zoals ik het fijn vind. De achterkant van de verpakking vertelt me dat er 2 soorten rollers zijn. De jumbo size, en de travel size. De laatste, is degene die ik jullie vandaag laat zien. Ook staat er uitgelegd hoe we de roller moeten gebruiken. Na gebruik de roller afspoelen onder de warme kraan en laten opdrogen. Kapje er op, en in de kast/je tas. De roller is namelijk herbruikbaar!

2015-01-15 13.18.27

Dit is de roller dan! Hier zit voor het eerste gebruik een folietje om de roller. Dat kun je er af halen, en dan is hij klaar voor gebruik. Het groene kapje is om de roller veilig te kunnen opbergen en meenemen.

2015-01-15 13.19.32
Sorry voor de onsmakelijke foto. Maar goed testen, is goed testen! Ik haalde de roller over mijn trui, en pluisjes, stofjes en dierenharen bleven allemaal aan de roller plakken. De trui? Die bleef onbeschadigd. Ook geen plakrestjes die achter bleven.

2015-01-15 13.20.57

Maar dan, het onderdeel van de test waar ik het nieuwsgierigste naar was. Het schoonmaken van de roller, en het hergebruiken! Ken je dat? Er staat heel groot op een artikel ‘herbruikbaar’. Als je het dan wil hergebruiken, lukt dit helemaal niet omdat het plaklaagje niet meet werkt bijvoorbeeld.
Ik houd de roller op deze foto onder de warme kraan. Haren en pluisjes/stofjes gaan er makkelijk van af. Ik wrijf nog even met een vinger over de roller om de hardnekkige exemplaren ook te verwijderen.

2015-01-15 13.21.45

Daarna heb ik de roller op een stukje keukenrol laten opdrogen. Een enkele keer heb ik de rol even gedraaid, zodat alle stukjes van de roller droog waren. Toen de roller droog was, kon ik de roller gewoon weer hergebruiken! Het plak laagje plakte nog steeds even goed, en de roller deed dus nog gewoon zijn werk! Een mond-vol-tanden momentje, dat had ik niet verwacht!

2015-01-15 13.23.39

Zelfs Cody was er van onder de indruk πŸ˜‰ En natuurlijk was hij ook blij! Geen vloekend vrouwtje die met kleefrollers aan de gang is, niet meer met een bocht van een meter om vrouwtje heen lopen omdat ze netjes de deur uit moet….

2014-11-25 12.29.00

Conclusie, deze roller heeft me verrast! Ik had niet verwacht dat het daadwerkelijk zo goed zou werken! Ik zie dat hij nu in de aanbieding is voor €6,99 , dus mocht je er benieuwd naar zijn, sla dan nu je slag! En gooi die vreselijke kleefrollers maar meteen weg dan πŸ˜‰

Had jij verwacht dat deze kledingroller zo fijn zou zijn? Of ga je er wellicht eentje aanschaffen?

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

