Wat maakte ik eind 2014 op? En waren het fijne producten? Bereid je voor op weer een bomvolle ‘prullenbak’, want ik ging gewoon lekker door met testers en restjes opmaken. Als ik kijk naar mijn bakje met lege producten van deze maand, dan is dat wel heel tegenovergesteld met de 3 maanden die in dit artikel langskomen. Maar dat is goed, dat betekent dat veel restjes op zijn, en dat is juist wat ik graag wilde 🙂

95a13-prullenbak-single-master-9-lt-roze-wesco-sale5b05d


2014-10-31 08.47.15

Alverde Peeling Abrikoos Calendula: Een gezichtspeeling in crème achtige vorm van Alverde. Niet zo bijzonder, en vooral de geur vond ik niet lekker. Ik zou deze peeling niet opnieuw kopen
Odorex Verzorgend Zacht deodorant: Deze deodorant heb ik een tijdje geleden ergens bij gekregen. Deze deodorant is speciaal voor de gevoelige huid en alcoholvrij. Helaas laat deze deodorant vlekken achter in mijn kleren en beschermt hij mij niet genoeg. Geen rebuy dus.
Dontodent Sensitive mondwater: Tijdens de halfjaarlijkse tandarts controle sprak ik met mijn tandarts over mondwater. Ik vroeg haar wat ik het beste kon gebruiken met mijn gevoelige tanden. Haar advies was een mondwater ZONDER alcohol te gebruiken. Bij DM in Duitsland kwam ik deze budgetproof eigen merk variant tegen. Hij smaakt een beetje naar kauwgum/tandpasta, maar hij is fijn! En ook in meerdere ‘smaken’ alcoholvrij verkrijgbaar. Er staan verschillende smaken nu hier in de badkamer, om te testen welke het fijnste is. Aanrader!
The Body Shop Body Sorbet Mango (sample): Deze sample kreeg ik een tijdje terug bij TBS. Voor mijn droge huid deed deze vrij weinig. Ik vind het ook geen spectaculair product. Deze zal ik zelf niet snel kopen.
The Body Shop Grapefruit bodybutter: Deze mini nam ik mee op vakantie en maakte ik na onze vakantie op. Heerlijke geur en fijne werking! Hier zou ik de fullsize zelf wel van kopen. Weliswaar in de sale, want de ‘normale’ prijs vind ik toch minder vriendelijk. Het is maar goed dat TBS regelmatig sale heeft (en ik voorlopig sowieso nog genoeg body producten heb)
Nivea Aqua Effect Facewash: Een mini van de facewash die ik graag gebruik. De fullsize variant koop ik regelmatig.

2014-12-06 19.42.12

Dove Silky Nourishment Bodycream: Ik schreef hier al eerder een review van deze crème. De nieuwe pot is al in huis 😉
Dove douchecreme Pistache en Magnolia: Deze douchecrème van Dove lijkt op een douchecrème die hier ik Nederland verkrijgbaar is, maar de geur is iets anders. Fijne douchecrème met een warme geur die ik zo opnieuw zou kopen. Vol en lobbig, just the way I like it!
Dove Aqua Effect gezichtscrème normale huid: Deze crème won ik in een winactie van Nivea. Het is dezelfde crème die ik normaal ook gebruik, alleen nu voor de normale huid. Prima dagcrème voor de zomer. In de winter is hij niet voedend genoeg voor mij en gebruik ik liever de dagcrème uit de roze lijn, die ik normaal ook gebruik.
Dove Original deo (compressed): Golden oldie, deze Dove deodorant. Ik kocht de compressed te kijken of deze nu werkelijk zoveel verschilt van de ‘gewone’ maat. Ik vind de compressed versie fijner als de ‘gewone’. De deodorant is minder koud bij aanbrengen en je merkt dat er minder gas mee komt (minder ‘walm’). De deodorant gaat even lang mee als de ‘gewone’ versie en is qua geur en werking hetzelfde. Ook hier geld, de nieuwe fles staat al in mijn kast.
Kneipp Crème Bad Vijgenmelk Arganolie: In een pakket dat ik kocht bij Flair (gevuld met Kneipp producten in de Vijgenmelk Arganolie en Amandelmelk geur) kreeg ik deze fles. Ik heb zelf geen bad, dus heb het gebruikt onder de douche. Fijne zachte geur en verzorgend. Alleen was de opening van de verpakking voor gebruik in de douche wat groot, en het product zelf wat vloeibaar. Je kunt dit dus beter echt gewoon in bad gebruiken.
Hugo Boss Jour bodylotion: In een geschenkverpakking van Hugo Boss Jour kreeg ik deze bodylotion. Ik heb deze opgebruikt, omdat ik het zonde vond om weg te gooien. Ik houd niet zo van bodylotion in een parfum geschenkverpakking. Vaak ruikt deze toch minder lekker. Deze bodylotion kwam qua geur best in de buurt, maar deed werkelijk niks voor mijn huid.

2014-12-30 15.17.15-2

Nivea Aqua Effect tonic: Dit is mijn vaste tonic, ik schreef er hier al een review over. Je raad het al, nieuwe fles staat in de kast 😉
Balea Sensitive deodorant (mini): Ik draag altijd een mini deodorant in mijn tas, altijd handig. Dit keer had ik een mini van Balea gekocht. Deze deodorant rook niet lekker, en ook de werking was op z’n zacht gezegd prut. Dus, enkeltje prullenbak!
Dove Wintercare LE douchecrème: In Duitsland is deze douchecrème langer verkrijgbaar geweest als in Nederland. Ik vond deze douchecrème altijd lekker ruiken en vond het dan ook jammer dat Dove in de winter met een andere geur kwam. Ik sprong een gat in de lucht toen ik deze nog in mijn kast vond. Heerlijke geur, volle crème….ik zou ‘m zo weer kopen!
Elmex Sensitive Professional tandpasta: Deze tandpasta mocht ik een keer testen, en dat vond ik met mijn gevoelige tanden maar wat fijn. Vroeger hadden wij de kindertandpasta thuis van Elmex. Ik ben blij verrast door deze tandpasta! Ik heb echt minder last van gevoelige tanden! Op vakantie heb ik een mini gebruikt van een ander merk tandpasta en opeens had ik weer meer last van mijn tanden. Toen er laatst dan ook een 1+1 gratis actie was bij Kruidvat, heb ik meteen 2 nieuwe tubes Elmex Sensitive Professional gekocht. Blijvertje!
Crazy Rumors A La Mode Raspberry Sherbet lipbalsem: Over deze lipbalsem schreef ik hier al een review. Erg fijne lipbalsem, en ik vind het dan ook jammer dat hij op is! Smeert fijn, heeft een fijne substantie, bevat geen minerale olie, top! Ik heb al een aantal nieuwe smaken hier van in huis, want Crazy Rumors heeft nog meer smaken en Secrets by Nature verkoopt er sinds kort ook meer, yay!

Dat waren weer de producten die ik op maakte in de laatste 3 maanden van 2014. Weer een aantal mini’s en restjes opgemaakt, en een aantal producten die ik standaard gebruik. Was jij bekend met een van deze producten? 

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

 

