Vandaag heb ik wel een heel leuke winactie voor je! Heb jij zin in een dagje uit met je moeder/zusje/vriendin? Lekker genieten van het weer (als dat mee zit), shoppen, workshops volgen en meer? Lees dan snel verder!

logo-lzw-2015

Libelle Zomerweek 2015 brengen we in gedachten door in Andalusië, Zuid-Spanje. Voeten in het zand, aan lange houten tafels genietend van schalen vol olijven, ham, chorizo en paella. Ondertussen klinkt er Spaanse gitaarmuziek op de achtergrond en borrelt de inspiratie rond: stijlvolle vrouwelijke mode met prachtige borduursels, lange sluike rokken en kanten waaiers. Het Fiesta del Sol kan ons niet lang genoeg duren.

In de week van 18 t/m 24 mei wordt het Libelle Zomerweekterrein ondergedompeld in een warm Spaans bad.

Wat is de Libelle zomerweek?

  • Een dagje gezellig shoppen en bijpraten met vriendinnen/je moeder/je zusje of wie je dan ook mee neemt
  • Genieten van optredens van bekende artiesten
  • Heel veel nieuwe producten proeven en proberen
  • Libelle-columnisten, schrijvers en politici ontmoeten
  • Meedoen aan creatieve of beauty workshops
  • De nieuwste modetrends spotten
  • Leuke cadeautjes scoren… en nog veel meer!

Jaarlijks komen meer dan 80.000 mensen (dan vooral vrouwen) af op de Libelle zomerweek. Je gaat altijd naar huis met een leuke goodiebag, deze kun je bij afloop ophalen, of al bij binnenkomst. Er zijn kluisjes aanwezig op de Libelle Zomerweek, dus je kunt daar je spullen kwijt als het allemaal te zwaar wordt 😉 Het Almeerderstrand is tijdens de Libelle Zomerweek een heerlijke locatie om rond te struinen en met wat geluk wordt het ook nog eens fantastisch weer… Wat wil je nog meer?!

Hoe kun je winnen?

– Like Smiling Beauties op Facebook
– Vertel hieronder in een comment wie je mee neemt naar de Libelle Zomerweek (het is altijd leuk als diegene ook mijn Facebook pagina liket 😉 ).
– Vul een geldig e-mailadres in bij je comment, anders kan ik geen contact met je opnemen als je wint 😉

Deze winactie loopt t/m 16 mei 23:59u. De winnaar krijgt op 17 mei een e-mail van mij.

Succes! En mocht je donderdag 21 mei gaan, dan ga ik zelf ook dus zwaai zeker even naar me of knoop een praatje met me aan. Vind ik leuk!

Dikke knuffel,
Roxanne ♥ 

