Je kunt nog tot vanavond 23:59u mee doen met de winactie om 2 kaartjes voor de Libelle Zomerweek te winnen! Waag nog op de valreep een gokje op deze grijze, druilerige dag. Let wel op dat je aan alle voorwaarden voldoet, anders is je deelname ongeldig! Het zijn maar heel weinig voorwaarden, maar helaas zie ik nu al een aantal ongeldige deelnames…. Zo jammer! Ook hoop ik dat we allemaal zo sportief zijn om niet meteen mijn Facebook pagina te ‘unliken’ als je niet wint (ik schrijf je naam op, en je komt dan op mijn ‘black list’ van mensen die alleen maar liken voor een winactie!) Dus, heb jij zin in een lekker dagje shoppen, genieten, workshops en meer, dan is nu je kans om 2 kaartjes te winnen voor jou en een vriendin, je moeder, je zus, je nichtje, je schoonmoeder….of wie dan ook! logo-lzw-2015   Heel veel succes! Dikke knuffel, Roxanne ♥

