Terwijl ik mijn stash opruimde en uitzocht, stuitte ik op dit prachtige China Glaze lakje, Mimosas before manis. Ik kreeg het voor kerst met Secret Elf Surprise en ik zette het in de kast, wachtend op een mooie dag. Ik vond het meer een lakje voor het voorjaar namelijk 😉
En die dag kwam! Wellicht wachtte ik wat langer als in eerste instantie mijn bedoeling was maar hey, wie wat bewaart…. 😉

20140309_163823

Mijn nagelriemen zijn niet puntgaaf, maar dit lakje is zo mooi, die nagelriemen vallen me niet eens meer op!

Mimosas before manis is een peach/koraal lakje met een mooie gouden shimmer. De gouden shimmer valt alleen in bepaald licht op, vandaar dat ik in dit artikel foto’s in de zon en in de schaduw heb gemaakt. Zowel buiten als binnen.

20140309_172330

De lakjes van China Glaze hebben een ‘normaal’ kwastje, niet extra dik. De kwastjes zijn altijd recht afgesneden en lakken fijn. Mimosas before manis dekte in 2 laagjes. Sowieso breng ik voor het mooie altijd een 2e laagje aan. Mimosas before manis droogt snel, waardoor het aanbrengen van dit 2e laagje al best snel kan.

IMG_20140308_162003

Op bovenstaande foto zie je de gouden shimmer goed, ain’t it pretty? Je begrijpt dat ik vaak naar mijn nagels heb gekeken toen ik dit lakje droeg 😉 Heerlijk zomers en vrolijk! Deze neem ik maar al te graag mee als ik op vakantie ga 🙂

IMG_20140308_162621

Conclusie: waarom heb ik dit lakje zo lang in mijn kast laten staan? Wat een prachtig lakje! Deze gaat dus mee op vakantie, want ik vind het daar wel een lakje voor. Zomers, vrolijk en met een mooie shimmer. Just the way I like it!

Mimosas before manis komt uit de lente collectie van 2013, en is voor €5,95 te koop bij o.a. Pretty Polish.

Wat vind jij van deze lak? Is dit een kleurtje wat jij in de zomer draagt, of zou je dit het hele jaar dragen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

