Op het moment dat dit artikel online komt, ben ik alweer bijna terug van vakantie. Vorig jaar liet ik jullie zien wat ik mee nam op vakantie. Ook dit jaar laat ik jullie de inhoud van mijn toilettas zien. Ik ging 17 dagen naar Spanje en nam mee….

5

DSC02712

  • DM huismerk nagellak remover. Ik lak op vakantie graag mijn nagels, dus nagellak remover is dan wel zo handig om mee te nemen.
  • Ik kocht een reisverpakking van mijn favoriete wattenschijfjes van DM huismerk. Makkelijk om ze compact mee te nemen.
  • Ook liep ik bij Kruidvat tegen een reisverpakking Garnier micellair water aan. Normaal gebruik ik micellair water van Nivea, maar die verpakking is een stuk groter. Ook ben ik erg benieuwd of er veel verschil is tussen het micellair water van Nivea en dat van Garnier, omdat ik dat van Garnier veel vaker op blogs enz zie langskomen.
  • Mijn favoriete Nivea facewash en dagcrème gaan natuurlijk ook mee. Ook op vakantie verzorg ik mijn huid goed 😉

DSC02716

  • Deze Balea aftersun shampoo nam ik vorig jaar ook mee. De geur is echt HEMELS! De shampoo ruikt naar kokos ♥ De after sun shampoo bevat geen siliconen, en zou restjes zonnebrand product, chloor water enz uit je haar verwijderen en je haar beschermen tegen invloeden van zon, zee, zwembad. Of dat zo is, geen idee. Maar die geur…. Zo gauw als ik aan deze shampoo ruik, denk ik aan vakantie! Geur herinneringen 🙂
  • Ik nam ook een zakje after sun masker mee, om de puntjes van mijn haar nog wat extra verzorging te geven. Op vakantie breng je veel tijd in het zwembad en in de zon door, dus wat extra verzorging is altijd mee genomen.
  • De after sun douchegel nam ik vorig jaar ook mee op vakantie, en deze ruikt ook naar kokos! Ook deze belooft hetzelfde als de shampoo, maar dan voor je huid. En ook hier geldt hetzelfde: of de douchegel echt werk, geen idee. Maar die geur is hemels en laat me aan vakantie denken.

DSC02719

  • Kruidvat notenolie factor 30 en Nivea Sun spray factor 30. Normaal koop ik altijd zonnebrand van Garnier, maar die was uitverkocht toen ik naar de winkel ging. Dus besloot ik de zonnebrand crème van Nivea mee te nemen, omdat deze ook goed aangeschreven staat. Omdat we 15 dagen in Spanje zijn, en genoeg zon gaan zien, leek het me slim om een 2e fles zonnebrand mee te nemen. Better safe than sorry 😉 De Kruidvat noten olie werd me aangeraden en was in de aanbieding. Dus deze gaat ook mee.
  • Sundance (DM huismerk) aftersun met kokos geur. Tja, what can I say? Kokos + Roxanne = ♥ Vorig jaar nam ik een after sun gel van DM huismerk mee, welke vreselijk was. Deze keer ging ik voor deze after sun met kokos geur. Can’t go wrong with this, toch? 😉
  • En een Sundance lipbalsem met factor 30. Ook deze bevat kokos geur, en ook nog eens factor 30. Review komt er aan!

DSC02720

  • Elmex Sensitive mondwater reisverpakking. Mondwater zit meestal in een enorme fles. Daarom was ik blij dat ik tegen deze reisverpakking aan liep. Wij gebruiken mondwater zonder alcohol, en gelukkig bevat dit mondwater ook geen alcohol.
  • Elmex reisverpakkingen tandpasta. Ik gebruik de Elmex Sensitive Professional tandpasta sowieso, dus ik was blij dat ik nog een reisverpakking er van had. Omdat we toch 17 dagen weg zijn, neem ik nog een andere Elmex reisverpakking mee. Just to be sure.
  • Ebelin reisverpakking wattenstaafjes. Het potje heb ik al langer, ik vul het elke vakantie met wattenstaafjes uit de ‘grote pot’, welke ook van Ebelin zijn.
  • Nestosyl. Nestosyl gaat altijd mee op vakantie. Ideaal voor muggenbulten, maar kun je ook voor andere insectenbeten, schaafwonden en meer gebruiken. Ideaal!

DSC02724

  • Victoria’s Secret body mist Sheer Love. Deze body mist ruikt naar clean cotton en pink lily. Een licht zoete, maar ook frisse geur. Heerlijk licht voor overdag!
  • In de avond wil je toch een minder lichte geur. Ik ben dol op deze S. Oliver Original Woman parfum, en ik moest en zou deze dan ook meenemen. Als je goed kijkt, zie je dat deze parfum ver op is. Dus deze zal waarschijnlijk op gaan op vakantie.
  • Rexona Shower Fresh deodorant. Tegen deze deodorant liep ik aan bij DM, en hij ruikt echt zo heerlijk! Fris en toch een zweempje zoet.
  • Wilkinson scheermesje.

DSC02726

  • Lush Lemony Flutter mini. Deze zat ooit in een beautybox. Handig formaat om mee te nemen op vakantie voor je nagelriemen en andere plekjes die wat extra verzorging nodig hebben.
  • Sally Hanssen base- en topcoat. 2 in 1, dus wel zo handig!
  • Barry M Carousel (Boots exclusive)
  • Essie Sunday Funday
  • Essie Double Breasted Jacket
  • China Glaze Mimosas before Manis
  • China Glaze Make Some Noise

DSC02727

  • Catrice LE Revoltaire palette
  • Manhattan LE . Dit palette komt uit een nieuwe LE, en ik vond het erg mooi! Ik kon het niet laten om mee te nemen.
  • Catrice Absolute Nude palette
  • P2 intensive kohl eyeliner paars
  • Bourjois Contour Clubbing waterproof eyeliner. Deze eyeliner gebruik ik al jaren, en blijf ik steeds opnieuw kopen. Goed zwart en blijft goed zitten.
  • Golden Rose City Style mascara, mijn favoriet! Separeert goed, heeft een fijn borsteltje, maakt goed zwart, geen klontjes, volume!
  • Catrice LE eyeshadowbase

Op vakantie draag ik overdag meestal geen make-up. In de avond dan weer wel, maar dan vooral zachte, redelijk everyday looks.

DSC02733

  • Essence lipliner transparant, zodat mijn lipstick goed blijft zitten.
  • Crazy Rumors Pink Grapefruit Juice lipbalsem. Mijn favoriete merk lipbalsem!
  • Gosh Intense Lip Colour 304
  • Gosh Soft n Shine lipbalms in 31, 33 en 34. Ik ben er dol op! Ze worden niet meer verkocht, maar ze zijn zo fijn! Comfortabel op je lippen, en in verschillende kleuren.
  • MAC LE Watch me Simmer. Zo’n prachtige lipstick! ♥
  • Essence Coral Calling. Zeer budgetproof, maar ook erg mooi.

Ik koos voor verschillende kleuren lipstick. Een aantal draagbare, maar ook een aantal wat meer opvallende. Voor elke ‘mood’ wat wils 😉

Dat was de inhoud van mijn toilettas. Mis je er iets in? Of zitten er dingen in die jij niet zou mee nemen?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

