Vorig jaar schreef ik een tweetal persoonlijke updates, waarvan dit de 1e was. Het ging niet goed met mij, en ik had al zoveel lieve berichtjes op social media ontvangen dat ik dit ook met jullie wilde delen. Een dik jaar later, wil ik jullie laten weten hoe het met me gaat, want ook nu nog krijg ik veel liefde van mijn ‘social media family’. En dan voornamelijk op Twitter.
In de jaren dat ik op Twitter zit, heb ik al menig gesprek gevoerd, en contact gehad met een aantal lieve dames.Een aantal lieve dames die met je mee vieren als je jarig bent, met je mee balen als je een baal moment hebt, en die je een dikke knuffel en warme woorden sturen als het even niet lekker gaat. En van mijn kant hetzelfde natuurlijk. Dus bij deze, hoe gaat het nu?

a460f72f33ca3e28e181713cc0e76ac7

I’ve come a very long way, but I’m back! Het afgelopen jaar is met ups en downs verlopen, met vallen en opstaan, met leren en uitproberen. Dacht ik vorig jaar dat ik niet al te lang uit de running zou zijn en gewoon wat duwtjes in de goede richting nodig had, viel dat uiteindelijk vies tegen. (veel mensen met een burn out denken dat ze er zo weer bovenop zijn, maar een burn out is natuurlijk niet niks!)  Maar, ik gaf de moed niet op, en vocht me er met positiviteit uit. Samen met de mensen die er voor me waren, me steunden en hun best deden om me te helpen.

Een korte, maar krachtige persoonlijke update. Mijn blog blijf ik trouwens gewoon bijhouden/updaten als ik tijd/inspiratie/zin/enz heb, want mijn blog blijft gewoon leuk en een hobby. En hopelijk lukt me dat iets vaker als dat het afgelopen jaar gelukt is. Dank jullie wel voor alle likes en reacties, en blijf dus vooral ook reageren, vind ik leuk 😉

Heb je trouwens ook al eens gekeken op mijn andere, seizoensgebonden blog: ‘Secret Elf Surprise’?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

