En zo zitten we alweer in 2016! Jeetje, time flies! Dus bij deze, allereerst een gelukkig nieuw jaar gewenst! Een jaar met veel liefde en gezondheid, en een jaar waarin wensen en dromen mogen uitkomen! Een jaar dat een ieder mag gaan verrassen 🙂

Happy-New-Year-2016-hd-Images-Wallpapers-Free-Download-11

Als ik even terug kijk op 2015, was het een bewogen jaar. Een jaar met mooie dingen, zoals onder andere het kopen van ons huis , waarin ik met mijn zusje naar de Libelle Zomerweek ging, waarin ik met mijn schoonfamilie op vakantie ging en een jaar waarin ik mezelf weer terug vond.
Maar 2015 was vooral een jaar waarin ik keihard gewerkt en geknokt heb om weer beter te worden, die burnout achter me te laten en Roxanne 2.0 te vinden. Een moeilijk jaar, waar ik door de leuke momenten en door veel steun van mijn lieve vriend, vrienden en social media familie doorheen ben gekomen.
Op oudjaarsavond zei ik al tegen mijn vriend: dat 2016 ons jaar mag worden! Dat geluk weer onze kant op mag vallen en dat we 2015 een poepie mogen laten ruiken 😉

Ik maak geen goede voornemens. Ik vind dat zo’n onzin…. Goede voornemens moet je het hele jaar door maken en niet omdat het 1 januari is. Wat ik dan nuttiger vind, is om te kijken wat je graag zou willen behouden, doen en bereiken in het nieuwe jaar. Ik ben een vechtertje, een doorzetter en  ik vind zo’n lijstje dan ook altijd wel fijn 🙂 Hier onder een aantal dingen die op mijn lijstje staan 🙂

  • Beter voor mezelf zorgen. Weer beter op mijn voeding letten (damn you feestdagen/vreetdagen), maar ook regelmatig in bad duiken, een maskertje gebruiken of uitgebreid scrubben, crème smeren enz.
  • Vaker een blog artikel online zetten. Ik lees graag blogs, en blog zelf ook graag. Dus, laat in de reacties achter wat je graag zou zien. Wat voor soort artikel? Welke tag? Vaker een Picture my life?
  • Een categorie voor food artikelen maken op mijn blog. Ik ontvang vaker food gerelateerde producten, en zou deze graag op de blog laten zien. Ik denk al een tijdje na over een categorie hier voor…. Ideetjes voor een naam, anyone? Laat het achter in de reacties 🙂
  • Regelmatig leuke dingen blijven doen met mijn vriend. Dat deden we al, en daar gaan we gewoon mee verder 🙂 Er staat bijvoorbeeld al een mini break van 2 nachtjes weg op de planning. Maar ook uit eten, samen een heerlijke boswandeling met Cody maken, naar het theater of gewoon een chill dagje met series en lekker eten vallen onder deze categorie. Dus 2016, bring it on! 😉

2015-11-27 20.06.40We gingen samen naar Najib Amhali in november 2015

  • Naar een concert en/of theater voorstelling gaan in 2016. Racoon staat gepland, samen met mijn zusje 😀 Verder wacht ik op de aankondiging van nieuwe voorstellingen.
  • In het verlengde daar van….naar een beurs gaan in 2016! Kaartjes voor de Huishoudbeurs zijn al in the pocket! Libelle Zomerweek staat op de verlanglijst 🙂
  • Verder knallen en leren met zangles en mijn band Reverse! Ik wordt er zo enorm blij van! Ik zong jaren lang in koren, en na een pauze ben ik zangles gaan nemen. Na een paar jaar ben ik bij Reverse gegaan. Ik heb ondertussen mijn 3e graad gehaald in 2015, en ben nog lang niet klaar en uit geleerd. Zij het op zang-gebied, zij het op het gebied van zelfvertrouwen of optreden. In 2017 hoop ik mijn 4e graad te halen (elke 2 jaar kun je 1 graad halen, de 4e graad is de laatste) en in 2016 ga ik dus verder met mezelf ontwikkelen, optreden met de band enz. Zingen is voor mij een stuk ontspanning

IMG_20150628_202513Optreden met Reverse in het Vijverpark in Brunssum, juni 2015

  • Een nieuwe werkplek vinden, waar ik happy van wordt en waar ik mezelf verder kan ontwikkelen. Helaas is er door bezuinigingen geen plek meer op mijn ‘oude’ werkplek. Momenteel ben ik dus heel hard op zoek naar een nieuwe werkplek. Tot die tijd, blijf ik vervangen op mijn reïntegratie plek en op 2 andere plekken.

Op mijn lijstje staan dus grote dingen, maar ook kleinere en misschien net iets makkelijkere te bereiken dingen. Je lijstje moet natuurlijk wel haalbaar zijn! 😉 Uiteraard kunnen er ook altijd nog dingen bij komen gedurende het jaar, maar het begin van het lijstje is gemaakt 😉

Wat zou jij graag willen bereiken en doen in 2016?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

