Een tijdje terug kwam Lush met allemaal nieuwe producten, yes! Helaas moesten daar ook een paar fijne producten voor wijken, zoals Sweetie Pie. Maar toch ging ik een kijkje nemen want, yes, ik heb een bad! And I love it! Het kon dan ook niet anders dan dat ik een bath bomb mee naar huis nam, The Experimenter!

DSC02977

The Experimenter is een ‘you love it or hate it’ bath bomb. Zoals je op de foto kunt zien is dit een bath bomb met verschillende kleuren, dus dat belooft al veel goeds!

DSC02985

De bath bomb ruikt volgens Lush naar vanille absolue, tonka en vetivert. Vele Lush liefhebbers vinden deze bath bomb een ‘rokerige’ geur hebben. En ergens begrijp ik dat wel. Toen ik de 1e keer aan de bath bomb rook, verwachte ik een bloemige geur, of juist een snoepjes zoete geur. Maar nee, ik vond het een aparte geur en kon hem heel even niet thuis brengen. Nieuwsgierig als ik was, mikte ik The Experimenter in mijn mandje en rekende hem af. Voor €5,95 kun je dit 180 gram zware schatje een nieuw plekje geven in je badkamer stash.

Ik vind het heerlijk om in bad te gaan als ik het koud heb of me niet zo lekker voel. Even opwarmen en relaxen in het warme water (en af en toe wat extra warm water er bij laten lopen natuurlijk 😉 ). Op een van deze avonden besloot ik met The Experimenter (en mijn badeend 😛 ) in bad te duiken. De geur van The Experimenter kwam vrij en ik wist het opeens, het deed me denken aan wierook! Heerlijk!

Ik probeerde er een mooi filmpje van te maken, maar Instagram besloot kuren te hebben. Op dit korte filmpje zie je in ieder geval een kleine impressie, en natuurlijk heb ik ook wat foto’s voor jullie 😉

DSC02987DSC02988DSC02993DSC02996

Een mooi kleurenspektakel en regenboogjes in bad! Pretty ♥ In bad dwarrelden allemaal gouden glitters en het badwater zelf kleurde groenig. Als je eenmaal genoten hebt van de kleuren, sluit dan even je ogen en droom lekker weg. Relax, en laat de rust over je heen komen. Eventueel met een rustgevend muziekje er bij. Heerlijk na een drukke dag bijvoorbeeld!

Eerlijk is eerlijk, ik vind Lush nog steeds prijzig. Vandaar dat ik ook het liefste in de kerst sale producten koop. Koop ik buiten de sale producten, dan ben ik daar in wel ‘picky’ en zal ik de producten ook echt niet dagelijks gebruiken, maar bewaren voor fijne momenten.

Oh en die glitter? Er lag na het badderen een deel op mijn huid (welke een mooie glow gaf, geen disco bal effect….) en de rest….

DSC03001

…..die mocht ik na het kalmerende bad uit mijn bad schrobben…. Als je je bad meteen na het badderen uit spoelt, laat dit zich gelukkig nog wel doen.

Heb jij The Experimenter al geroken of geprobeerd? En wat vind jij van Lush?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

