Afgelopen maand maakte ik weer een aantal producten op, en deed ik ook weer mijn best om producten uit mijn Project Empty Bloggers op te maken. Kijk je mee wat de ‘schade’ was deze maand + mini reviews? 🙂

95a13-prullenbak-single-master-9-lt-roze-wesco-sale5b05d

20160617_204337

  • Catrice LE oogschaduw basis: Deze oogschaduw basis komt uit een oude LE, ik weet niet eens meer welke…. Zoals je ziet heb ik de laatste restjes er uit geschraapt, want er zat nog best veel in toen het op leek! Er zat een subtiele shimmer in, maar die viel niet meer op als ik de basis gebruikte. Hield een paar uur mijn oogschaduw mooi, maar niet de hele dag lang. Was wel zuinig in gebruik!
  • TBS Vitamine E facial cleansing bar: Deze zat in mijn #ProjectEmptyBloggers Eerlijk is eerlijk, deze cleansing bar is niet op gegaan. De geur vond ik niet erg lekker, maar daar kon ik nog wel mee leven. Een zacht bloemetjes geurtje, niet mijn ding. Maar als ik mijn gezicht waste met deze cleansing bar, voelde deze erna droog aan. En gezien ik al een droge huid heb, kon ik dat niet gebruiken. Dus na een paar keer gebruiken besloot ik toch om de cleansing bar weg te doen.
  • Dove Go Fresh deodorant Cucumber and Green Tea: Ik gebruik al jaren graag Dove deodorant. En ik wissel af met de geurtjes. Deze Go Fresh variant met komkommer en groene thee geur ruikt fris! Maar helaas merkte ik dat deze niet meer voor mij werkt zoals ik gewend ben. Dus deze heb ik vooral gebruikt over een neutrale geur deodorant voor een lekker geurtje. Ik zal deze dus ook niet meer opnieuw kopen.
  • Victoria’s Secret body spray Passion Struck: Een hele tijd terug waren er acties waarbij je ‘alleen op …. datum’ Victoria’s Secret producten kon kopen bij Etos *klik* In totaal had ik 7 of 8 geurtjes weten te bemachtigen tijdens verschillende acties en deze gebruik ik regelmatig. Ik wissel de geuren af, maar omdat de flessen zo groot zijn, lijkt het alsof ze nooit op gaan 😉 Om wat ruimte in mijn parfum stash te maken, koos ik er voor om 1 geur op te maken. De ‘minst lekkere’ van de geurtjes die ik in mijn stash heb, omdat het altijd zo zonde is als je lekkerste geurtjes op gaan 😉  Deze geur was dus mijn daily geurtje. Het heeft een hele tijd geduurd, maar hij is nu op. Tijd voor een nieuw daily geurtje? 😉 Ik vond deze geur wel lekker, maar zal het niet opnieuw kopen. Ik heb nog genoeg VS geurtjes en deze vond ik ook de minst lekkere van de geurtjes die ik kocht.
  •  Balea Paradise Beach douchegel: Een basic douchegel met een zomers geurtje, en zeer budgetproof! In de fles rook deze heerlijk, maar ik vond deze tijdens het douchen nogal chemisch ruiken. Zo zonde! Het was een limited edition van vorig jaar, dus niet meer te koop.
  • Montagne Jeunesse chocolate masque: Ik gooide vorige maand een masker weg uit #ProjectEmptyBloggers omdat het zo op mijn gezicht prikte. Dus besloot ik om nog een ander masker te kiezen om op te maken. Ik had zin om een hydraterend maar ook anti stress masker te gebruiken en koos voor dit chocolade masker. Het was zo enorm lekker! Alsof je gesmolten chocolade op je gezicht smeert, qua substantie en geur. I ♥ it! Let wel even op dat je geen bezoek of de postbode verwacht. Ze zouden wel eens kunnen schrikken…. *bewijsmateriaal* 😉 Ja, deze zou ik zeker opnieuw kopen 🙂
  • Dr Van Der Hoog Tipsy Tequila masker: Dit masker ruikt heerlijk fruity en verkwikkend! Voelt fijn aan op de huid en de werking is ook prima. Niet super bijzonder, ik heb fijnere maskers gebruikt (zelfs voor een leuker prijsje, en dan is dit masker niet eens zo duur). Ik heb nog 1 helft, want dit masker kun je in 2x gebruiken. Ik zou het niet snel opnieuw kopen.
  • Dr Van Der Hoog Glitter Glow masker: Ik heb een haat-liefde verhouding met peel off maskers. Zo ook met deze. Ik deed deze op terwijl ik met de badkristallen in bad ging, maar op sommige plekken droogde het maar niet op. En het heeft er veel langer op gezeten dan de verpakking aan gaf. Dit heb ik er met een washandje maar vanaf gewassen. Meh…. Ik heb nog 1 helft, en zal blij zijn als het op is. Nope, niks voor mij dit masker.
  • Kneipp Halt Die Ohren Steif badekristalle: Ik houd niet zo van badzout. Dus ik vraag me soms wel eens af waarom ik toch best wat zakjes badzout heb liggen…. Vandaar dat ik onder andere deze badkristallen koos voor mijn #ProjectEmptyBloggers Deze badkristallen verrasten mij, positief! Ze roken heerlijk citrus minty, verkwikkend en ook ontspannend. Het water kreeg een funky kleurtje en de geur was duidelijk aanwezig. Zennnnn…. Deze zou ik zeker opnieuw kopen 🙂

Maakte jij veel op afgelopen maand? En zaten daar nog fijne aanraders bij? 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

