Op 16 juli 2011 besloten mijn zusje en ik samen een blog te beginnen. Gewoon, omdat het ons leuk leek en omdat we graag nieuwe producten proberen en er met anderen over praten. Na lang nadenken kwamen we met de blog Smiling Beauties. A smile is the prettiest thing you can wear πŸ™‚
In 2013 besloot mijn zusje haar eigen weg te gaan, maar ik bleef bloggen op Smiling Beauties πŸ™‚ Over alles wat mij blij (en soms ook niet zo blij πŸ˜‰ ) maakt πŸ˜‰

front

Yes, Smiling Beauties bestaat dus 5 jaar! En om dat te vieren, geef ik een verrassings pakketje weg!

Wat moet je doen om te winnen?

  • Volg Smiling Beauties op Facebook *klik*
  • LaatΒ in een reactie achter, wat je het leukste vind op de blog en wat je graag (vaker) zou willen zien πŸ™‚

De winactie loopt t/m 24 juli 2016, de winnaar krijgt persoonlijk bericht πŸ™‚

Bedankt aan alle trouwe volgers! Ik ben altijd blij om reacties te lezen! En uiteraard blijf ik open staan voor feedback, ideetjes, samenwerkingen enz πŸ™‚

Dikke knuffel,
Roxanne β™₯

