In juni maakte ik weer een aantal producten op, en ook liep Project Empty Bloggers ten einde. Zou ik alle Project Empty Bloggers producten opgemaakt hebben?

2016-07-09 19.58.58

Rituals foaming douchegel Sunrise: Helemaal op! Zie de review voor mijn mening 😉

Pantene Pro V colour protect shampoo: Prima shampoo met een lekker fruity geurtje. Of deze nou echt veel voor mijn kleur deed? Geen idee. Ik heb bij de meeste shampoos voor geverfd haar het idee dat het meer marketing is dan dat het echt iets doet. Ik heb een andere shampoo voor geverfd haar nu gekocht, omdat mijn haar snel ‘went’ aan shampoos en dan snel vet en ondoorkambaar wordt. Maar ik zou deze in de toekomst misschien nog wel een keer kopen.

Kneipp doucheolie amandel argan: Ik ben zo dol op deze geur! En yes, ik heb nog een fles! De geur is warm, en hoewel ik het eerst raar vond om dit product te gebruiken, waardeer ik het zeker wel! Deze olie schuimt bijna niet, en als je deze zo op je huid smeert, is hij ook zo op. Gebruik je deze olie met een douche puff, dan schuimt ie al iets meer en is hij heel zuinig in gebruik. De olie verzorgt mijn schuurpapier droge huidje heel goed, en daarom gebruik ik deze ook graag in het najaar als mijn huid wel wat extra verzorging kan gebruiken. Ik heb nog een fles, maar anders zou ik deze echt nog wel een keer opnieuw kopen.

Dove Purely Pampering body oil Pistachio cream and Magnolia: Ook dit product ruikt heeeeerlijk! Ik was eerst huiverig voor de geur (magnolia….ik houd niet van bloemen geuren), maar ik ben er nu dol op! De olie trekt snel in, en laat een verzorgend laagje achter op je huid. Hij is niet vet (tenzij je te veel smeert) en verzorgt mijn huid goed. Vooral mijn benen slurpen deze olie op! A little goes a long way, ik deed een hele tijd met deze olie! En ik zou deze zeker weten weer opnieuw kopen. I love it!

Kruidvat Natures Aroma Refreshing zout scrub Spa: Zie de review voor mijn mening 😉 Dit is een van de producten die al een heeeele tijd in mijn kast stond, maar nu helemaal op is #ProjectEmptyBloggers

Odorex Ultra Protect clear gel (sample): Een tijdje terug kon je een sample van deze nieuwe deo aanvragen, en aangezien mijn oude vertrouwde deo mij niet meer goed droog houdt, was ik erg benieuwd! Deze deo zou je 48 uur droog en fris houden en geen witte strepen achterlaten. Nu neem ik dit soort beloftes altijd met een korrel (of ja….eigenlijk een hele pot….) zout. Geen witte strepen ok, maar 48 uur…als de deo mij gewoon die dag droog en fris houdt ben ik tevreden! Ik deed, ondanks dat het een sample was, toch een hele tijd er mee (anderen gebruikten deze deo 5x en hij was op, ik weet niet of ik nu te weinig gebruikte of zij te veel?). De deo liet geen witte strepen achter, ondanks dat het even duurde voor hij droog was en ik mijn shirtje aan kon. Uiteindelijk deed ik de deo meestal op als ik mijn shirtje al aan had. De deo hield mij meestal fris, maar helaas niet altijd droog. Twijfel geval dus! Ik vond het een erg fijne deo in gebruik, maar voor mij was het niet de winnaar van de hoofdprijs. The search continues…..

Nivea Dry Comfort anti transpirant: Toen bovenstaande sample op was, begon ik aan deze deodorant die ook al een tijdje in mijn kast lag. Ik kocht deze vorige zomer, maar ik was er nog niet aan toegekomen om deze te gebruiken. Wat een vreselijke deo! De geur, bah, hij liet enorme witte strepen achter op mijn kleding en hij hield mij niet lang fris en droog. Je begrijpt, na een paar dagen proberen kreeg deze een enkeltje prullenbak. Tot nooit meer ziens!

Lady Green gezichtsverzorging: Deze producten zijn niet op gegaan, hier lees je waarom. Het lag er niet aan dat ze onprettig waren in gebruik in ieder geval. Ik heb de producten dan ook niet weggegooid, maar weggegeven.

Catrice Glam and Doll ultra black and curl mascara: Oeps, mascara op en nog geen nieuwe gekocht… Een tweet met de vraag om tips en een paar budget reviews later (ik wilde graag een van Catrice of Essence proberen), verliet ik Kruidvat met deze mascara. En wat een fijne mascara is het! Goed zwart, separeert mooi en gaf een mooie oog opslag. 2 laagjes en je bent ready to go! Ja, deze komt zeker weer opnieuw in huis 🙂

Dr van der Hoog maskers: Prima maskers, die op de jonge meiden gericht zijn. Je leest hier dat het peel off masker een verdachte was van mijn allergische reactie. Daarom, en omdat ik maskers van bijvoorbeeld Balea of dr Schaebens veel fijner vindt, zou ik ze niet meer opnieuw kopen.

En wat is de ‘eindstand’ van Project Empty Bloggers?

Als je even terug bladert *klik* naar het begin artikel, dan zie je dat ik een flink aantal producten uit koos voor Project Empty Bloggers. In de ‘Opgeruimd staat netjes’ artikelen van de afgelopen tijd zag je ook menig product langskomen. Maar, ging alles op? Nee, want ik gooide ook een aantal producten weg die mijn huid irriteerden of die ik gewoon echt vreselijk vond. Maar, er bleven ook 3 producten over die nog niet op zijn, zoals je ziet.

2016-07-09 20.01.34

The Body Shop Almond handcrème: Fijne handcrème die op mijn nachtkastje ligt. Nu het zo warm is, smeer ik minder vaak, maar dit is er een in het rijtje ‘a little goes a long way’. Je hebt maar een beetje nodig voor gehydrateerde handen. Het zal nog even duren voor deze op is, maar ik blijf fanatiek smeren 😉

The Body Shop lipbalsem plum: Deze smeer ik ook fanatiek, en gaat mee in mijn handtas. Soms vergeet ik deze echter wel eens mee te nemen omdat ik voor werk een andere tas mee neem. Maar, zoals je ziet is hij toch ver op. Dus ook deze blijf ik vrolijk gebruiken 😉

Tetesept Sundowner badzout: Zoals je kon lezen in dit artikel werd ik vorige maand geopereerd. Waar ik even niet bij stil gestaan had, was dat ik erna een tijdje niet in bad mocht. Gezien ik 3 badzout zakjes in het Project Empty Bloggers had gekozen (voor elke maand een), bleef deze helaas dicht. Deze staat wel nog bij mijn bad, zodat ik zeker weet dat ik dit badzout er in kieper de eerstvolgende baddersessie. Maar dat kan misschien nog wel even duren. Met de zomerse temperaturen van deze dagen, zul je mij niet in bad vinden! 😉

Wat vond ik er van?
Ik vond het leuk om door mijn stash te gaan en producten er uit te zoeken die ik graag wil opmaken, of die al te lang stof lagen te vangen en ik misschien stiekem ook wel vergeten was haha. Ik had alle producten op een plek gelegd waar ik ze zou zien en gebruiken (lipbalsem in mijn tas, badzout naast het bad, maskertjes, douchespul, enz in een bak in mijn badkamer kastje) in de hoop dat zoveel mogelijk op zou gaan! En ondanks dat niet alles op is, ben ik blij met het ‘eindresultaat’! 2 producten bijna op, en nog 1 dicht. De rest allemaal op! Of weggedaan omdat ze te vreselijk waren. Maar daarom maakte ik andere producten gewoon ook op, en niet alleen die van het project. Het lijkt me leuk om over een tijdje nog een keertje een project te doen, voor nu heb ik mijn kastjes nog eens kritisch bekeken en spullen die er al langer liggen of die ik op wil maken bovenop gelegd/vooraan gezet, en spullen die ik niet ga gebruiken bij elkaar gepakt om weg te geven.

Wat hebben jullie opgemaakt in juni? Hebben jullie ook een Project Empty Bloggers gedaan, en hoe ging dit? Of zou je ook een keer mee willen doen aan een Project Empty Bloggers?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

