Na Project Empty Bloggers ging ik vrolijk verder met opmaken. In juli maakte ik niet zo veel op omdat ik aan allemaal nieuwe verpakkingen begon. Dus verzamelde ik mijn lege producten van juli en augustus om er 1 artikel met mini reviews van te maken 🙂

 

95a13-prullenbak-single-master-9-lt-roze-wesco-sale5b05d

In juli begon ik aan een aantal nieuwe verpakkingen, maakte ik wat mini’s op en wat aangebroken verpakkingen. Want ja, ik heb een heleboel mini’s (o.a. door de adventskalender van vorig jaar). Ik zocht deze allemaal uit, legde alles wat ik wil gebruiken bij mekaar en de rest gaf ik aan vrienden en collega’s.

2016-09-01-12-40-56

Dontodent Sensitive mondwater: mijn standaard mondwater, te koop bij DM. Fijne smaak, doet goed z’n werk, zonder alcohol en budgetproof. Voor €0,95 cent koop je deze grote fles. Nieuwe fles is al in gebruik 😉

Balea LE Meeresrauschen douchegel: heerlijke douchegel met de geur van limoen en munt. Ik douche meestal in de ochtend, en dat is even lekker wakker worden met deze douchegel! Ken je de limoen munt producten van Sabon? Daar heeft deze douchegel wel wat van weg. Deze douchegel is niet super verzorgend, maar de geur helpt je wakker worden en hij kost geen drol. €0,55 bij de DM. Ik heb nog genoeg doucheproducten, anders kocht ik deze zeker opnieuw. Hij is limited edition, dus mocht je er een willen scoren….

Nivea Fresh & Pure deo: meh. Niet bijzonder, houdt me niet geweldig droog of fris. Ik gebruikte deze soms over een andere geurloze deostick heen. In zijn eentje was ik er niet tevreden over. Is op, en koop ik niet opnieuw.

Cattier Paris Nourishing Day Care: deze sample kreeg ik bij een bestelling. Fijne natuurlijke dagcrème, smeert lekker, trekt prima in, laat wel een licht laagje achter op je huid.

Biotherm Aquasource Crème Riche: heeeeeeeeeeeeerlijke dagcrème! Verzorgt mijn huid goed, trekt snel in, smeert super fijn. Het is dat een fullsize pot van 50 ml rond de €35,- kost…. Doe mij nog maar wat samples van deze crème 😉 Zolang ik fijne budgetproof dagcrèmes vind, zal ik deze niet snel aanschaffen.

Nivea Zijdezachte bodycrème: ik heb deze crème gebruikt voor mijn schuurpapier droge benen. Prima crème, niet super bijzonder. Voor mijn droge benen gebruik ik het liefste een butter of olie. Deze zou ik dus niet fullsize kopen.

Odorex Natuurlijk Actief deoroller: fijne deo met een lekker, niet overheersend geurtje. Fijn in gebruik, heeft eventjes nodig om te drogen. Ik heb er nog een exemplaar van liggen.

Odorex extra dry: van deze sample spray kan ik me niet eens herinneren hoe ik er aan kom…. De verstuiver is niet fijn, en de vloeistof laat gele vlekken achter in mijn kleding. De werking is me niet eens speciaal opgevallen doordat ik me zo ergerde aan de vlekken die de spray achter liet!

Tetesept LE SunDowner badparels: deze badparels koos ik voor mijn Project Empty Bloggers. Hier kon je lezen waarom ze nog niet op zijn gegaan. Op een van de koude dagen afgelopen maanden dook ik met deze parels in bad. Glitter door het hele bad, en daar bleef wat miniscule, bijna onzichtbare glitter van achter op mijn huid. Deze liet zich wel makkelijk uit de badkuip spoelen overigens 😉 In dit artikel kun je een foto spotten van de parels. En de geur, HEAVEN! Het is een limited edition van vorig jaar, dus helaas niet meer te koop.

Ebelin wattenschijfjes: deze wattenschijfjes gebruik ik altijd. Nieuwe verpakking is alweer aangebroken.

Wat maakte jij de afgelopen tijd op? En ben je bekend met een van bovenstaande producten, wat is dan jouw mening hier over?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

