D-day, 21 november 2016. Op die dag krijgen wij namelijk (mits mini er goed bij ligt) de geslachtsbepalende echo! Spannend! Maar, om het nog spannender te maken….wij weten het zelf dan nog niet! Tenzij mini ons een overduidelijke boodschap geeft tijdens de echo natuurlijk 😉
De uitslag wordt ons een aantal dagen later bekend gemaakt, via een gender reveal! Niet met een taart, dat wilden we eerst maar doet opeens iedereen lijkt het wel…. Nee, wij kregen een leuk aanbod dat we graag aannamen maar waar ik (sorry!) nog niks over kwijt mag! Maar, hebben wij al een voorgevoel over het geslacht van ons kindje?

15037237_10211336811841116_5732905225347245440_n

Laat ik voorop stellen dat gezondheid uiteraard het allerbelangrijkste is! Uiteindelijk maakt het geslacht niks uit, ons kindje zal even veel liefde krijgen en zal even warm in ons gezinnetje opgenomen worden, of het nu een jongetje of meisje is!
Maar dat neemt niet weg dat wij ENORM nieuwsgierig zijn! En anderen met ons 😉

Zelf hebben wij beiden een ander voorgevoel. Mijn vriend denkt dat ons kindje een jongen is, en ik denk dat het een meisje is. Ik heb in het begin van de zwangerschap ook gedroomd dat we een meisje zouden krijgen, hoewel ik afgelopen week droomde over een jongen. Uiteraard vlogen in onze omgeving ook de gokjes om onze oren, zo leuk om te horen 🙂 De meerderheid ging voor #teamroze maar er waren ook genoeg mensen #teamblauw

Gaan we kijken naar de ‘theorieën’ waar het internet mee vol staat (ik moest echt even Googelen want ik heb me daar niet enorm mee bezig gehouden), dan komt er ook geen eenduidig antwoord uit (duh).
Met de NUB theorie hebben wij ons niet bezig gehouden, volgens de Chinese geboortekalender moeten we blauwe muisjes kopen (augustus was DE maand en ik ben 28) maar ook de bakerpraatjes geven geen ‘definitieve’ voorspelling…. Hier even een greep in de feitjes die volgens de bakerpraatjes het geslacht moeten kunnen vertellen.
– ik was de 1e 12 weken standaard misselijk in de ochtend
– ik heb meer zin in zoetigheid (speculaasjes! Maar ook lust ik wat vaker chocolade)
– mijn huid is nog steeds net zo gaaf als voor de zwangerschap
– ik ben al weken (voornamelijk) in de ochtend wat sniffy
– koude voeten!
– moe….
– ik draag wat minder vaak make-up dan anders
– en ga zo nog maar even door….

Uiteindelijk zijn al die theorieën leuk en aardig, maar blijft het afwachten. Waag gerust een gokje in de comments, wij maken het geslacht later bekend 😉 En als het goed is kan ik dan ook meer vertellen over onze gender reveal 🙂

2016-11-18-20-22-08

Wat denk jij? Krijgen wij een zoon of een dochter?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

