Al een aantal weken is het stil hier op de blog, en dat is niet zonder reden….

Op 21 april 2017 ben ik namelijk mama geworden! Om 15:08 werd in goede gezondheid onze prachtige dochter Benthe geboren, 47 cm en 2750 gram!

Schermafdruk 2017-05-02 12.12.14

Disclaimer: in verband met haar privacy gaan jullie vanaf nu geen herkenbare foto’s van onze Benthe meer zien op de blog. Ik ben dol op ons meisje en wil haar het liefste aan iedereen laten zien. Maar ik wil ook niet dat ze later met haar gezicht overal online prijkt. Op mijn privé Facebook en Instagram zal ze wel langs komen, maar die zijn afgeschermd en kunnen niet door jan en alleman bekeken worden. Mijn blog wel….

Ik hoop op jullie begrip! 🙂 (oh, en jullie hebben nog een verslag van de laatste weken zwangerschap te goed 😉 )

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

