Een heeeeeeeeeeeele tijd geleden werd ik door Kaylani getagd voor ‘Tag:you’re it’. Vandaag vulde ik de tag in, en tagde ik ook een aantal mensen. Want natuurlijk ben ook ik benieuwd naar de antwoorden van anderen 😉


1. Hoe lang blog je al en waarom?

Ik blog alweer 2,5 jaar. Eerst blogde Kaylani ook mee op deze blog, maar sinds april 2013 is zij haar eigen blog gestart en blog ik hier lekker verder. 
We zijn begonnen met bloggen omdat we beiden graag producten testen en dit delen met vrienden en familie. Dus waarom niet op een blog en het delen met meer mensen? Kaylani wilde alleen beauty gerelateerd schrijven, en ik wilde ook schrijven over andere dingen die me interesseren, vandaar onze ‘splitsing’. 

 
2. Wat is je grootste fashion no-no?
Heb je even? Ik mag weliswaar geen fashionista zijn, maar ik weet wel wat ik echt niet vind kunnen….
Ik noem er een aantal zoals een cameltoe (ik neem aan dat ik deze niet hoef uit te leggen?), sokken in sandalen, kleding aan in een maat te klein (lees: ‘ja, ik heb altijd maatje 40’ en elke keer dat diegene inademt ben je bang dat er een knoop in je oog gaat schieten) of een muffin top. 
 
3. Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Qua beauty gerelateerde artikelen heb ik denk ik meer dan genoeg momenteel 😉 Ook kocht ik pas een nieuwe epilator (Braun Sil Épil 7, review anyone?). Ik denk dat ik dus mijn wishlist even anders moet organiseren 😉 Bovenaan staan nu een opname apparaatje (zodat ik beter kan oefenen voor zangles) en een keukenmachine zou ook wel erg fijn zijn. Ik houd van koken en bakken!
 
4. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?
Makkelijk! Een mascara, oogpotlood en een lipbalsem. Zo zie je er verzorgd uit, met minimaal aantal producten. Als ik in de ochtend weinig tijd heb, is dat ook mijn recept voor mijn make up van die dag 😉
 

5. Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?
Eerlijk gezegd heb ik geen icoon. Ik lees wel meerdere blogs en haal overal wat tips uit, maar ik kijk niet op naar specifieke personen. Ik ben gewoon mezelf, met mijn eigen bij mekaar geraapte stijl 😉6. Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Ik gebruik naast shampoo, conditioner en haarverf niks voor mijn haar. Mijn haar droogt gewoon ‘aan de lucht’ en zit dan (meestal) zoals ik het wil. Ik wil niet allemaal smeerseltjes enzovoorts in mijn haar doen als het niet nodig is.


7. Wat is je grootste droom?
Waarschijnlijk heel cheesy, maar ik hoop gewoon gezond te blijven en gelukkig te worden met mijn vriend. Trouwen, kindjes, the whole shebang! Natuurlijk hoop ik ook succesvol te zijn in mijn werk, en gewoon de dingen te kunnen doen die ik leuk vind en die mij gelukkig maken. 

8. Wat is je favoriete TV-show en waarom?
Momenteel ben ik hooked aan Friends en Desperate Housewives! Maar ik kijk ook graag House, The Mentalist, Castle, CSI, Bones, Crime Scene Investigation, The Big Bang Theorie en How I Met Your Mother. Ik houd van de humor, de spanning, de herkenbaarheid, de absolute ridiculousness….  


9. Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?
Ik doe altijd mijn best om alles wat ik doe goed te doen. Ik houd niet van half werk! En hoewel me dat soms ook wel eens problemen, stress of onzekerheid oplevert en ik stiekem ook gewoon TE perfectionistisch ben, moet ik er niet aan denken om dit veel te veranderen. Kom op, wie irriteert zich nou niet aan mensen die maar half werk doen en dat jij het dan mag oplossen?

10. Op welke prestaties ben je trots?

Ik ben trots op mezelf voor alles wat ik al bereikt heb in mijn relatie, leven, werk enz. Hoe spannend iets soms ook was, ik ging er gewoon voor en kicked ass! Soms moet je gewoon een sprong in het diepe wagen, just go with the flow. Alles komt goed, en soms moet je even door een shit periode, maar daar leer je weer van. (oh my, klink ik nu TE filosofisch? ;))
 
Ik tag Marije, Mariëlle en Linda om deze tag ook in te vullen. Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden! 
Voel je vrij om deze tag over te nemen, ook al heb ik je niet getagd 😉 Stuur je me even een mailtje of tweet met een link naar je artikel? Niet in de reacties, vanwege de regels 😉
 
Dikke knuffel,
Roxanne ♥