Hoera! Vandaag 6 jaar geleden startte ik, toen nog samen met mijn zusje, Smiling Beauties!
In die 6 jaar is er veel gebeurd, mijn zusje besloot alleen verder te gaan, onder een andere naam. Ik ging het huis uit, samen wonen, kreeg te maken met een burn out, kocht een huis, raakte zwanger en nu ben ik mama van een prachtig prinsesje ♥

Ook kwamen er nieuwe onderwerpen op de blog bij. Waar ik eerst vooral over beauty schreef, vind je hier nu ook persoonlijke artikelen, tags, food artikelen/recepten, mommy artikelen en meer 🙂
Ik update als ik er zin, inspiratie en tijd voor heb, en dat bevalt me nog steeds prima. Geen druk, gewoon doen wat en wanneer ik dat leuk vind. Want naast af en toe een blogje schrijven, gaat het leven ook door 😉 Werken, huishouden, relatie, sociaal leven en natuurlijk de zorg voor Benthe ♥

Hopelijk lezen jullie nog steeds graag de blogjes hier 🙂 Laat vooral ook weten wat je graag leest of zou lezen hier op de blog. Want jullie tips zijn waardevol, en neem ik graag mee om leuke blogjes over te schrijven 🙂

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

