Toen ik de Catrice Viennart LE in preview artikelen zag langskomen, viel mij meteen het leuke patroontje op de verpakking al op. Die collectie wilde ik zeker even van dichtbij bekijken!
Toen ik de collectie in de winkel zag liggen, spraken mij alleen de lipsticks aan. Ik bekeek de kleuren en koos 03 Klimt’s Ardent Kiss. Een donkere lipstick met kleine shimmers.

2014-11-25 16.11.06

De glanzende grijze huls van de lipstick is versierd met een mooi en sierlijk patroon van bloemen. Erg mooi! Aan de onderkant plakt een sticker met de naam en de kleur van de lipstick. Handig als je je lipsticks rechtop bewaard, dan kun je zo de juiste lipstick er uit pikken! Handig 🙂

2014-11-25 16.12.05

De lipstick heeft een schuin afgesneden punt, wat aanbrengen makkelijker maakt. Ook staat ‘Catrice’ in de lipstick gegraveerd. Leuk detail, maar had voor mij niet per se gehoeven. Als je goed kijkt, zie je kleine shimmers in de lipstick zitten. Ik ben benieuwd hoe deze op mijn lippen gaan uitzien, gevalletje discobal? Hopelijk niet….

2014-11-25 16.15.33

De lipstick is goed op te bouwen qua intensiteit. De bovenste swatch is 1 keer aanbrengen, de onderste swatch is een paar keer aanbrengen. Je kunt dus zelf kiezen of je een subtiel kleurtje wil, of een mooie gepigmenteerde lip. Op de swatch zie je dat de glitter niet overdreven aanwezig is gelukkig.

2014-11-25 16.16.26

En de lipstick op mijn lippen! Iets meer roze dan de lipstick zelf doet vermoeden, iets meer rood dan de sticker aan de onderkant doet vermoeden. Maar ik vind de lipstick prachtig! Ik weet welke lipstick ik met kerst ga dragen! De lipstick brengt prettig aan, zacht en glossy. De lipstick overleeft een drankje wel, maar een hapje niet. Houdt deze lipstick dus bij je als je deze draagt. De lipstick trekt niet in de lijntjes. De shimmers in de lipstick zorgt voor een mooie finish, maar ze vallen niet discobal-achtig op. Just the way I like it!

2014-11-25 16.26.09 2 2014-11-25 16.26.23 2014-11-25 16.27.04

Ik ben erg blij met deze lipstick! Ik zal deze waarschijnlijk met kerst dragen, en dus meenemen zodat ik hem regelmatig kan bijwerken. Voor €3,99 koop je deze lipstick bij o.a. Kruidvat. Deze LE ligt al in de winkel, dus wil je deze lipstick of een ander product uit deze LE bemachtigen, dan moet je snel zijn!

Wat vind jij van deze lipstick? Zou jij hem dragen? Wat draag jij op je lippen met kerst?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥