Op een aantal blogs zag ik winter- en december tags rond gaan. Ik wilde er ook een invullen, dus deed mijn ogen dicht en wees er een aan (ja ja, kiezen en Roxanne is geen goede match haha). Het werd de Winterlicious tag! 🙂

Wat is je favoriete winternagellak?

Ik kocht pasgeleden China Glaze Ruby Pumps, heerlijk winters/kerstig lakje 🙂 Verder draag ik gewoon lakjes waar ik zin in heb. Glitters, verschillende kleuren….I don’t care.
Wat is je favoriete winterse lipproduct?
Ik kan niet zonder lipbalsem, welk seizoen het ook is. Dus ook in de winter heb ik er minstens 1 in mijn tas en zijn er ook in huis meerdere exemplaren te vinden. 
Met de feestdagen mag een mooie lippenstift of lipgloss natuurlijk niet ontbreken! Er rekening mee houdend dat je tijdens het kerstdiner geen lipgloss/lippenstift moet proeven 😉
Wat is je favoriete winterse geurkaars?
Ik brand graag kruidige, warme geuren in de winter. Voor dat cozy gevoel. Maar af en toe een fris, fruitig geurtje is ook lekker. Daarnaast brand ik sinds een tijdje ook soy scents. Vooral de Pina Colada van Pearl Mania is een grote favoriet!

Wat is je meest gedragen winterse kledingstuk?
Tja, ik ben nu eenmaal een koukleum, dus dikke truien en vesten zijn mijn meest gedragen winterkleding. Lekker warm, en ziet er toch leuk uit 🙂
En huissokken! Niet zo fashionable, maar wel erg warm! Zonder huissokken, heb ik ijsklompjes 😉
Wat is je ‘all time favorite’ kerstfilm?
Makkelijke vraag, dat is zeker weten Love Actually. Oh man, ik HOUD van die film! Heerlijk 🙂 Elk jaar rond kerst MOET ik die film kijken haha 😉

Wat is je favoriete winterse drank?
Warme chocomel met slagroom! Mja, we moeten ook nog aan de lijn denken he 😉 Wiener Melange, choco cappuccino en thee zijn ook fijne winter drankjes. Alhoewel ik het hele jaar door thee drink. 
Wat is je favoriete kerst eten?
Kerst is geen kerst als ik geen konijn in het zuur heb gegeten! Typisch kerst eten bij ons thuis.
Ook Carambola (sterfruit) is iets wat altijd met kerst gegeten wordt bij ons thuis. Tradities, tradities! 😉
Wat is je meest gedragen winterse accessoire?
Huissokken, en sjaals. Lekker dik aankleden tegen de kou. 
Wat is je favoriete kerstdecoratie van dit jaar?
We zijn nog maar net verhuisd en alles aan het inruimen enz. Er staan dus wel wat kerst spullen rond, maar niet alles. De kerstboom staat echter wel, met lampjes en kerstballen. Dus die krijgt de stempel ‘favoriet van dit jaar’ 🙂

Wat staat er bovenaan je wishlist voor kerstmis?
Dit jaar vond ik het lastig om kerstcadeaus voor mezelf te bedenken gezien de verhuizing/samenwonen. Ik heb dus voor kerst voornamelijk geld gevraagd, zodat we zelf spulletjes voor ons huisje kunnen kopen 🙂
Wel zou ik graag nog een Wii voor kerst (of mijn verjaardag in maart) krijgen. De Wii heeft leuke spellen, maar ook het Balance Bord en sport spellen zoals Zumba zou ik wel willen proberen.
Wat zijn je plannen voor de kerstvakantie dit jaar?
Ik heb geen kerstvakantie, ik moet gewoon werken. Alleen 25 en 26 december heb ik vrij, en 1 januari. (En donderdag is mijn vaste vrije dag). Verder zal het vooral inruimen, inrichten en dergelijke worden.
Wil je de tag overnemen? Feel free! 😉
We taggen deze keer geen mensen, omdat al flink wat mensen de tag ingevuld hebben.
Dikke knuffel,
Roxanne ♥