Die lieve Wendy van LoveLaquer heeft ons genomineerd voor de Liebster Award! Ik heb hem al eens ingevuld *klik*, maar omdat dit andere vragen zijn zal ik hem nog eens invullen!

De vragen die Wendy stelt:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met bloggen omdat ik ervan hou om mensen kennis te laten maken met make-up Tevens deel ik graag mijn mening over bepaalde producten, dus bloggen? Waarom niet?

2. Wat is je all-time favorite nagellak?
Zonder twijfel Gosh Holographic! Wauw, wat hou ik toch van die kleur!

 

 

 

 

 

 

 

 


3. Wat is de laatste nagellak die je hebt gekocht?
Pfoe, even denken hoor! Volgens mij was het een base coat van Essence.

4. Wat is jouw beauty geheim?

Een echt geheim is het misschien niet, maar ik ga altijd rond 10 uur slapen. Meeste mensen verklaren me voor gek, maar ik zie er wel fris en fruitig uit de dag erna 😉 En nog een secret, ik ga nooit uit en drink haast niet. Dat houd me ook fris!

5. Wat doe je in het dagelijks leven (opleiding/werk)?

Ik zit elke doordeweekse dag op school. Ik zit inmiddels in het 3e jaar van mijn opleiding als Facilitair Leidinggevende. Tevens ben ik vrijwilliger bij Radar waar ik samen met Rox een beautyclub heb met cliënten en ben ik samen met Kurt vrijwilliger in het asiel als kattenknuffelaar. Love cats! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


6. Wat is je favoriete cosmeticamerk?
Ik gebruik vaak Catrice omdat het makkelijk te krijgen is, maar een favoriet kan ik het niet noemen.

7. Wat in je leven zou je nog eens willen doen?

Ik wil vloeiend Japans leren spreken om vervolgens een aantal weken/maanden naar Japan te gaan! Ik wil eigenlijk nog heel veel talen leren en heel veel landen bezoeken.. *droomt verder*

8. Hoe vaak ben je verhuisd?

1 keer in mijn leven, naar een straat verderop. Daar kan ik me niets meer van herinneren, toen was ik nog een kleintje.

9. Bij welke winkel shop je het liefst (mag ook online zijn)?

Ik ga graag naar H&M, New Yorker en Kruidvat!

10. Wat vind je het leukst om over te bloggen?

Make-up natuurlijk!

11. Wat zijn je favoriete blogs?

By Aranka, Belessa, Miss Murphy en voor de rest lees ik alles wel een beetje!

Toch weer leuk om de vragen in te vullen, dankjewel Wendy! Ik ga de Award niet doorgeven omdat volgens mij iedereen nu wel iedereen ervoor genomineerd is.

Liefs,
Kaylani♥