In blogland gaan weer verschillende tags rond. Nadat ik deze tag al op meerdere blogs gezien had, spotte ik de tag bij Helen van Beautyill en besloot ik om de tag dan maar eens in te vullen 😉

Samen met mijn zusje Kaylani op Concert At Sea 2012. Piña Colada! ♥


Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt?

Voorzichtig op de wekker spieken hoe laat het is. Als het tijd is om op te staan en ik moet werken, spring ik eerst lekker onder de douche. Heb ik vrij, dan huppel ik nog wel eens in mijn pyjama naar beneden om eerst rustig wakker te worden en te ontbijten.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?
Tja, ik deed aan Zumba. Maar door tijd gebrek red ik het niet meer. Ook is de motivatie verminderd doordat de vaste lesavond waar ik naartoe ging gecancelled is. Nu moet ik dus op een andere, veel drukkere avond naar een locatie die verder weg is vanuit mij. Doei motivatie…. :S Ik heb dus mijn abonnement op Zumba opgezegd.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school? 
De diertjes en vriendlief begroeten ❤

                         Bruce en Bounty                                     Wiefke

Eerste auto?
Mijn eerste auto was een rode Nissan Micra. Een lelijk, vierkant geval uit 1990 of zo. Maar hey, het was een auto en ik was al lang blij dat ik er 1 had 🙂

Eerste ongeluk/verkeersovertreding?
Een verkeersongeluk heb ik gelukkig nog niet gehad *klopt af* Overtredingen, tja, die wel of course 😉 Mijn eerste overtreding was een boete omdat ik een paar kilometer te hard reed. Gelukkig niet abnormaal hard, maar gewoon iets te hard. In Duitsland….

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was?
Kapster! Want ja, daar had mijn moeder ook voor geleerd. En dat leek mij ook wel wat toen 😉

Eerste keus qua drinken?
Een non alcoholisch drankje, is bij mij bijna standaard 7up. Een alcoholisch drankje als we op stap gaan is meestal een zoete, witte wijn. Thuis zou de eerste keus ook wel eens een Licor 43 kunnen zijn (met ijs of met 7up in de mix) of een glas Peachtree (in de mix met, jawel, 7up en een heel klein beetje cassis voor de kleur). 

Met mijn gewonnen Peachtree zonnebril op de Huishoudbeurs 😉

Eerste keus dessert?
IJS! Hallo allemaal, ik ben Roxanne en ik ben verslaafd aan ijs…. Je kunt me er voor wakker maken, en nog als het vriest ben ik in voor ijs! 
Maar Griekse yoghurt met honing en fruit doet het ook goed! 😉

Eerste liedje dat in je opkomt?
Blurred Lines van Robin Thicke ft Pharell Williams en T.I. Wordt momenteel grijs gedraaid op de radio, en ik vind het best een leuk liedje 🙂

Eerste grote aankoop?
Ik weet nog dat ik als 12-jarige mijn verjaardags centjes bij mekaar gelegd had om een lavalamp bij Expo te gaan kopen. Met geel ‘water’ en oranje lava. En ja, die heb ik nog steeds 😉 TOEN was dat een grote aankoop. De grootste aankopen erna zijn mijn auto’s geweest. Eerst een groene Nissan Micra en nu een blauwe Ford Ka uit 2004.

Eerste baantje?
Bij Mc Donalds aan de kassa en in de drive. Hier heb ik 3,5 jaar gewerkt, ideale bijbaan naast school. Je kon er in het weekend werken, maar ook gewoon doordeweeks in de avond. 
Mijn eerste ‘volledige baan’ was met verstandelijk beperkte mensen.

Eerste keer vliegen?
Herinner je je dit artikel nog? *klik* Mijn eerste keer vliegen is dus nog niet eens zo lang geleden! En uiteindelijk viel het hartstikke mee, ook al was ik hartstikke zenuwachtig en was het super spannend omdat ik alleen ging! Dit jaar ga ik voor de 2e keer vliegen, ik ga namelijk samen met vriendlief op vakantie naar Tenerife! Niet alleen in het vliegtuig dus deze keer 😉

Deze tag is al door meerdere bloggers ingevuld, dus ik ga niemand specifiek taggen. Heb je een blog en lijkt het je leuk om de tag in te vullen? Dan tag ik jou bij deze! Vergeet het niet te melden als je hem overneemt, dat vind ik leuk om te lezen.

Wat vinden jullie van mijn antwoorden?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥