Op de blog van Marije las ik de tag ‘My Alphabet’. Ik vond deze leuk, en besloot deze over te nemen 🙂
Lees mee door mijn alfabet 🙂


Age:
 25
Best friend: Ik heb meerdere vrienden en vriendinnen. Niet heel veel, maar elk van mijn vriendschappen is belangrijk voor mij.
Chore you hate: Strijken. En de afwas.
Dreamhouse: Over een paar jaar, als we kinderen hebben, zou ik graag nog wel iets groter willen wonen. Nog steeds een fijne grote tuin, en wat ik prachtig vind is een erker in huis. Gevuld met grote kussens zodat je er in kunt zitten met een kop thee en een boek. Of gewoon naar buiten staren….
Essential start of your day: Ik ontbijt elke dag. Of dit nu met een broodje is, een kom cornflakes of fruit met Griekse yoghurt. Goed begin van de dag!
Favorite colour: Paars
Gold or Silver: Zilver. Of witgoud.
Height: 1.76 meter.
Instruments I play: Ik heb ooit op de basisschool blokfluit gespeeld voor een jaar. Verder niks.
Wel heb ik zangles, en heb ik vroeger jaren in koren gezongen.
Job Title (most recent): Ambulant begeleidster van (zelfstandig wonende) mensen met een verstandelijke beperking.
Kids: Nee, nog niet.
Life is incomplete without: Mijn vriend, familie, muziek en de beestenboel.


Music that you always listen to: 
Ik luister naar veel verschillende muziek. Het hangt af van mijn ‘bui’ en waar ik zin in heb. Dat gaat van Anouk tot Marilyn Manson, Rammstein tot Adele, Emeli Sandé tot Lacuna Coil. 

Nickname: Mijn moeder en oma noemen me altijd ‘San’. De meeste vrienden noemen me ‘Rox’. 
Overnight hospital stays: Als baby met uitdrogingsverschijnselen, en toen ik 8 was met Henoch Schönlein.
Phobias or fears: Ik heb hoogtevrees en engtevrees (ik houd niet van liften, of het afsluiten van openbare toiletten bijvoorbeeld).
Quote of a movie: I’m just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her – Julia Roberts in Notting Hill ❤

Reason to smile: Ik ben gelukkig met mijn leven op dit moment 😀

Siblings: 2 zusjes
Time you wake up: Dat ligt er aan. Als ik vroeg moet beginnen, om 07 uur. Anders later.
Very important date this year: 
Worst habit: Te perfectionistisch zijn, en te veel hooi op mijn vork (willen) nemen.
X-rays you’ve done: Arm, knie, voet, pink. Jup, ik ben nogal onhandig 😉
Yummie food you make: Ik schijn lekkere tagliatelle en ovenschotels te kunnen maken 😉 Verder probeer ik ook graag nieuwe dingen uit als ik er even de tijd voor heb.
Zoo animal: Ik ben echt al aaaaaaaaaaaaages niet meer in de dierentuin geweest :S Dus ik zou het even niet weten…. :S

Vonden jullie het leuk om deze weetjes over mij te lezen? Neem de tag gerust over 🙂 Wel zou ik het leuk vinden als je even een heads up geeft (per mail of laat je link achterin het daarvoor bestemde vakje), zodat ik jouw weetjes kan lezen!

Dikke knuffel,
Roxanne ♥