Ik spotte afgelopen week een tweet  met daar in de boodschap dat Etos weer Victoria’s Secret body mists zou verkopen. Whut!? Ik pluisde de hele reclame folder na, maar ik zag de aanbieding niet staan. Ik wist dus niet zeker of ik het moest geloven.

Ik ging winkelen in Eindhoven met mijn zusje, en stormde de Etos naar binnen. In de etalage zag ik namelijk de Victoria’s Secret body mists staan! Als 2 kinderen in een snoepwinkel roken we aan alle geuren en bekeken we alle flesjes. Uiteindelijk nam ik 1 body mist mee naar huis. Maar daar bleef het niet bij 😉

IMG-20141017-WA0000

De jacht was geopend! Vorige keer zag ik de actie te laat, en vond ik geen body mist die ik lekker vond ruiken. Mijn zusje vertelde mij toen dat ze een kokos variant had gezien, maar deze niet durfde mee te nemen voor mij. Erna vonden we die geur nergens meer, en was overal al bijna alles uitverkocht.
We zochten afgelopen week dus de andere Etos in Eindhoven op, waar ze helaas geen andere geuren hadden. Op de terugweg sprongen we in Heerlen de trein uit, om in het centrum bij Etos te spieken. Daar stond nog 1 ander geurtje, helaas ook niks voor mij.
Gisteren trok ik de stoute schoenen aan en belde naar de andere 2 Etos filialen in Heerlen. En ik had geluk! De 1e Etos had bijna niks binnen gekregen (lees: mini filiaal), maar de 2e Etos had veel verschillende geuren binnen gekregen. Waaronder de kokos! *vreugdedansje* Ik liet de kokos variant weg leggen, en ging in de middag naar het Etos filiaal om op mijn gemak alle geuren te besnuffelen.

Ik stuurde bovenstaande foto naar mijn zusje, en sloeg aan het ruiken. Uiteindelijk koos ik nog 3 geurtjes uit. Samen met de geur die ik al had, en de geur die ik afgelopen week al kocht, heb ik nu 5 Victoria’s Secret body mists in mijn bezit. En ik ben er dol op!
De body mists worden verkocht bij Etos voor €8,99 per stuk. Victoria’s Secret is normaal niet te koop in winkels in Nederland, met uitzondering van Schiphol en enkele webshops.

Ik gebruik ze als parfum. Ze zijn minder ‘zwaar’ als een parfum en er zit een heerlijke geur aan! Je moet weliswaar een keer bij sprayen gedurende de dag, maar ach, je betaalt €8,99 voor 250 ml product. Dus daar hoeven we het niet voor te laten 😉

Ik heb nu de volgende geuren in mijn bezit:
Love Spell : Cherry Blossom & Peach (die had ik al)
– Pure Seduction : Red Plum & Freesia
– Mango Temptation : Mango Nectar & Hibiscus
– Passion Struck : Fuji Apple & Vanilla Orchid
– Coconut Passion : Vanilla & Coconut

2014-10-18 12.52.17

Let op: wil je een bodylotion op body mist van Victoria’s Secret kopen? Ga dan het liefste vandaag nog naar Etos! Volgende week komt de actie in de folder te staan, en dan loopt het natuurlijk storm! Nu zijn ze nog goed verkrijgbaar.
De vriendelijke dame bij Etos vertelde me gisteren dat zij ook raar stond te kijken toen de Victoria’s Secret producten bij de levering zaten, omdat zij ze ook niet verwacht hadden. Waarschijnlijk staan ze pas volgende week in het boekje omdat de producten in eerste instantie ook slecht leverbaar waren. ‘Normaal wordt de winkel plat gelopen voor de Victoria’s Secret producten, maar nu niet’, aldus de Etos dame.

Ga jij rennen naar Etos? Of heb je zelf al een van deze producten in huis?

Dikke knuffel,
Roxanne

