We kijken nog even snel terug naar juli, want ik maakte toch wel wat foto’s die ik met jullie wilde delen. Niet zo veel foto’s als normaal, maar even in sneltrein vaart er doorheen.

0812c-strikeapose

1

 Haren net geverfd en blij met mijn look = selfie 😉

2

Terwijl wij ons klaar maakten om onze pup Cody te gaan halen, warmden de dames de mand alvast voor 😉 ZO dicht bij mekaar, gebeurd niet snel 😉

3

Puppy = vroeg opstaan. Gelukkig sliep meneer in de ochtend af en toe nog eventjes, waardoor ik ook even een dutje kon doen op de bank 😉

4

Het waren Italiaanse weken bij Lidl. Ik kocht 4kazen saus en vond het wel wat saai, alleen de saus en pasta. Dus gooide ik er een potje spinazie door. ZO LEKKER!

5

Mijn neef ging trouwen en ze vroegen mij om te zingen in de kerk! Het was erg spannend en leuk! Uitgerust met de songteksten, de microfoon en een fles water probeerde ik mijn zenuwen de baas te zijn. Nagellak = Essie Sunday Funday ♥

6

Ik droeg mijn nieuwe neon koraalroze vest, I ♥ it! Gekocht in de sale bij V&D voor 19 euro.

7

Knuffelen met Wiefke ♥

8

En knuffelen met onze kleine deugniet ♥

9

Ik was 2 jaar samen met mijn vriend, en de postbode had een pakketje voor me. Ik werd verrast met een kaart met lieve tekst en deze ballon. Zo lief! ♥

10

Chillende beestjes ♥

11

I ♥ fruit! Ik nam een bakje yoghurt met fruit mee tijdens een dagje hard werken! Daarbij nam ik ook nog een fles fruitwater mee. Ik voelde me wel erg gezond haha.

Ik heb overigens nog wat varianten van fruitwater voor jullie, willen jullie die nog graag zien? 🙂

12

 

Look at that cute face! ♥

Het is alweer bijna eind augustus, dus binnenkort volgen de foto’s van augustus. Maar hopelijk vonden jullie het leuk om toch nog even snel terug te kijken naar juli.
Wil je weten waarom het even iets stiller is op Smiling Beauties, lees dan ook even het artikel van afgelopen week: *klik* 

Dikke knuffel,
Roxanne ♥

