Update:

  • Opgemaakt in april 2016
  • Opgemaakt in mei 2016
  • Opgemaakt in juni 2016 + einde Project Empty BloggersOp de blog van Stephanie kwam ik een oproepje tegen voor Project Empty Bloggers. Kwam dat even leuk uit! Ik was namelijk al bezig met dingen op maken, omdat sommige dingen te lang staan of omdat je met verjaardag en kerst weer veel er bij krijgt. Je kent het wel, ‘ik moet het nog op de foto zetten om te reviewen’, of ‘het is zo’n fijn product ik wil er zuinig op zijn’ en nog meer van dat soort uitspraken. Dus, ik gaf me op, en vandaag laat ik jullie zien welke producten ik graag wil opmaken!

DSC03097

Het project loopt van 01 april t/m 30 juni, dus ik besloot flink wat producten uit te kiezen. Ik zal ze hier onder in groepjes kort toelichten 🙂

DSC03100

Deze 3 maskers van Dr vd Hoog won ik op Facebook meer dan een jaar geleden. Ze belandden in mijn kast tussen alle andere maskertjes, en lagen daar nu nog… Sowieso heb ik best wat maskertjes liggen, en zou ik wat vaker even voor mezelf mogen pakken, dus, hup, allemaal in het project! Het zijn 4×2 maskers, dus ik kan lekker vaak een maskertje op doen.

DSC03101

De Dove body oil is ongeveer voor de helft op, en is zo fijn! Hij ruikt heerlijk en mijn schuurpapier droge benen worden er heel blij van! Maar doordat ik er zo zuinig mee ben, staat ie veelal stof te vangen in mijn kast. Op er mee! Ik zag de oil niet meer in de winkel en de paniek sloeg lichtelijk toe (haha), MAAR, hij is nog te koop bij Action! Tip!

De Rituals douchefoam kreeg mijn vriend in zijn kerstpakket in 2014 en schoof hij al snel naar mij. Hij dacht dat het speciaal voor vrouwen was 😉 Geen probleem haha 😉 Maar, onder het mom van ‘ik wil er nog foto’s van maken’, verdween hij in de kast.

Deze Balea douchegel kocht ik vorig jaar zomer. Er waren toen 3 limited edition geuren waarvan ik er 2 kocht. Toen ik aan deze wilde beginnen, was de zomer voorbij en was ik toe aan een warmere, kruidige geur. Dus, deze douchegel bleef staan.Het 1e product wat ik uit de kast graaide voor Project Empty Bloggers was dan ook deze douchegel.

DSC03102

Toen we dit huis vorig jaar kochten, had ik eindelijk weer een bad, yay! Dat resulteerde in allemaal bad spullen…. Ik koos de badbruisballen van de volgende foto, en de 2 zakjes badzout van bovenstaande foto uit om op te maken.

Deze vitamine E facial cleansing bar kreeg ik via een ruil in een Facebook groep. En omdat mijn facewash laatst op ging dacht ik, laten we deze eens gaan gebruiken.

DSC03103

TBS almond hand crème, want blijkbaar had ik meer handcrème in mijn kast dan ik dacht…. Oeps 😉

Kruidvat Natures body scrub, die ik ooit kocht en wilde reviewen op mijn blog. Maar eerst moest mijn geliefde Sabon scrub en een TBS scrub die nog open stond op. Die zijn nu op, dus deze is aan de beurt 🙂

Kneipp doucheolie. Deze is ook heerlijk van geur en werking. Ik mis alleen het schuimende effect stiekem. En ook deze is er eentje waar ik zuinig op ben. En waarom? Ik heb er zelfs nog 1 (gesloten) fles van…. Er zit nog iets minder als de helft in, dus deze zet ik meteen in de douche om te gebruiken.

TBS lipbalsem plum. Tja, we kennen allemaal mijn lipbalsem liefde 😉 En deze kocht ik voordat ik bewust bezig ging met lipbalsem zonder minerale olie. Dus, deze wilde ik graag opmaken.

Nivea Dry Comfort deo. Van deze was ik vergeten dat ik deze gekocht had…. Dus ja, dan is ie perfect voor Project Empty Bloggers! 😉

In mijn ‘Opgeruimd staat netjes artikel kunnen jullie de voortgang volgen! Wellicht ook leuk om op het einde te delen of alles op is gegaan? 😉

Doen jullie mee? En hebben jullie ook wel eens dat je producten vergeet of er zuinig op wil zijn?

Dikke knuffel,
Roxanne ♥